Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

wózeczek....

                                   i znów ja :D
                Muszę przyznać, że inspiracją był przez przypadek
                znaleziony w sieci wózeczek CUDO nad CUDAMI.
                            Kliknełam na post i znalazłam ten blog......
                          http://aniainspiruje.blogspot.com/
                         Kochani znajdziecie tam wszystko :D
                                  i do pocieszenia oka
                       i do inspiracji, żeby z fascynacją zacząć
                           swoją przygodę z papierową wikliną
                              ps.link dodany za zgodą pani Ani
                                    dziękuje za inspiracje
                                              a oto wózeczek:

                                               mam nadzieje, że choć trochę się spodoba :D

                                                                           pozdrawiam....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz