Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

wtorek, 2 września 2014

CANDY........

Witajcie kochani!!!!!
Dokładnie dziś 8 lat temu powiedziałam sakramentalne TAK!!!!
Niesamowite jak ten czas szybko leci mam wspaniałego męża,
2 wspaniałych dzieciaków i kurcze muszę przyznać, że jestem 
.........................SZCZĘŚLIWA................
Dlatego postanowiłam Was obdarować drobnostkami 
więc   ZAPRASZAM na CANDY.

Zabawa trwa od dziś 2.09 do 30.09 2014
Losowanie 1.10.2014

Zasady proste jak wszędzie
1. umieścić komentarz z chęcią udziału w zabawie 
2. umieścić poniższy banerek na pasku bocznym swojego bloga
3. jeśli uznacie że warto do mnie zaglądać zapraszam do zostania
    obserwatorem mojego bloga (jednak to nie warunek)


drobne streszczenie tego co przygotowałam
*puszkę ozdobioną kawą i białym sznurkiem
(może się komuś przyda do jakiejś pracy)
*serwetki
*muszelki duże po przegrzebkach
*garstkę małych muszelek
(i duże i małe zbierane moimi rękoma)
*wstążki papierowe
*zestaw wstążek satynowych 
*koronki
*oraz 3 kawałki krepy

ufffff to wszystko. 
Niby nic ale może komuś się przyda
ZAPRASZAM



p.s. jeśli będzie więcej niż 50 osób przygotuję jeszcze 
małą niespodziankę
pozdrawiam

36 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!!! Gratuluję 8-mej rocznicy sakramentalnego Tak:))) O rany wiem jak ten czas szybko leci... ja minęłam nawet nie wiem kiedy 10-tkę;) - mam wspaniałego męża i dwójkę cudownych dzieci:)
    W zabawie chętnie wezmę udział :) Może szczęście mi dopisze... Takie tu masz śliczności , które chętnie przygarnę do siebie;) Poczarowałoby się z nich to i owo:)))
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i chętnie się wpisuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę jeszcze wielu wielu lat szczęścia :)

    No i oczywiście zgłaszam się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz być naprawdę szczęśliwa skoro nie chcesz czekać do okrąglej rocznicy ;-) tylko już świętować
    a w dzisiejszych dziwnych czasach każda kolejna rocznica to spore osiągnięcie, więc jeszcze wielu kolejnych takich rocznic ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)
    I ja z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    A obserwuję jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna rocznica! 8 lat i nadal szczesliwa!? Szczesciara! Zycze kolejnych szczesliwych lat!

    A w rozdaniu z takiej okazji chetnie wezme udzial! Jutro banerek wrzuce!

    A co do mojej zabawy to ciii ale probuj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) 8 lat to piękny czas!!
    Z chęcią zapisuję się do zabawy i zapraszam na swoje Candy:
    http://arteria-art.blogspot.com/2014/07/siostrzane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i życzę wielu takich rocznic:)
    Oczywiście zglaszam swój udział w zabawie:)
    Banerek tu : http://ewelinapapierowecuda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja, ponieważ ciągle się wysypuje na technicznej obsłudze bloga, to po prostu złoże Ci tylko życzenia - oby kolejne lata przyniosły Ci samą radość, podwojenie szczęścia i pogodne dni. wszystkiego dobrego :)
    Prawda, że wrzesień to piękny miesiąc na ślub ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo piękny.....:)
      czy mam rozumieć że zapisujesz się na candy????

      Usuń
    2. Tylko zyczenia składam :)

      Usuń
  10. ustawiam sie w kolejce:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego z okazji wielkiego Swieta .
    Zglaszam sie do zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego z okazji rocznicy :)) I chętnie się zgłaszam do zabawy! ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!
    Z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy.
    Baner na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ zapraszam do odwiedzin :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy, bo już mam masę pomysłów na wykorzystanie Twoich muszelek i innych skarbów ;)
    pozdrawiam serdeczni

    OdpowiedzUsuń
  15. no, trochę mi to zajęło ale jest ;)
    banerek wrzucony: http://lakieromaniasyli.blogspot.com/
    obserwatorką już trochę jestem, więc staję na końcu ogonka po te cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  16. witam :) chętnie dołączę do zabawy o cukierki. mój blog to http://pracownianati.blogspot.in/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! To już osiem lat.....super!:) Ja 28 września będę obchodziła pierwszą rocznicę ślubu i gdzie tam mi do Twojej:) Oczywiście z chęcią wezmę udział w Twoim candy:) Banerek już dodany wiec zostaje tylko czekać i liczyć na odrobinę szczęścia:) Buziaki:**:**

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego :) Z chęcią dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i zapisuję się z wielką ochotą

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje :) my z Mężusiem mieliśmy w tym roku 4. rocznicę :)
    zapisuję się na Candy i z wielką przyjemnością zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję takiego stażu chociaż przyznam szczerze jestem po ślubie 10 lat przy moim wieku to robi wrażenie.
    Baner tutaj http://tesstereczka.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie do siebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję:)) Ja z Mężem obchodziłam w sierpniu 4 rocznicę ślubu:)) Na Twoją zabawę się zapisuję i zostaję na dłużej:)) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja z miłą chęcią zapisuję się na Candy, a Wam życzę wielu wspólnie spędzonych lat w miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też chętnie spróbuję szczęścia!
    Spóźnione ale szczere życzenia przesyłam - oby to szczęście towarzyszyło Wam przez wszystkie następne lata. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączam się do zabawy i życzę aby bajkowe "żyli długo i szczęśliwie" zawsze gościło w Twoim małżeństwie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Wam dużo miłości, radosci z wspaniale spędzanego razem czasu, ale też wyrozumiałości i wzajemnej cierpliwości :). My też na poczatku września świętowaliśmy ale 7 rocznicę :)
    Z przyjemnoscią spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego :)
    I ja z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek już jest http://harridan17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję pięknej rocznicy :) Chętnie stanę w kolejce bo rozdajesz istne cudeńka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ósma, czyli spiżowa - obyście do dębowej dotrwali.

    Zastanawiałam się, zastanawiałam i postanowiłam, że też stanę w kolejce. Baner znajdziesz na Obrazkach z szycia wziętych

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też z chęcią dołączam do zabawy i zapisuję się na candy :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  31. This site definitely has all of the information and facts
    I needed concerning this subject and didn't know who to ask.



    Also visit my blog post :: Recommended Reading

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello if you need any information please contact me by email ...... and the party which instructed not open

      Usuń
  32. Tak na ostatnią chwilkę z przyjemnością i ja dołączędo zabawy:)

    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) to prawda czas tak szybko płynie, ze nie wiadomo gdzie i kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach gapa ze mnie:) a tak przy okazji zapraszam na moje rozdawajki:)

    OdpowiedzUsuń