Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

hmmmmm......papierowa wiklina

                                                              Witam!!!!
                                      Z papierową wikliną zaczełam pracować
                                                     na początku tego roku. 
                                           Ahhhh jakaż była mina mojego męża
                                 gdy przytachałam stos gazet z pracy i zaczęłam skręcać                                                                                                           rurki.......BEZCENNA.
                                               Ale muszę przyznać, że szybko
                                                         się z tym pogodził
                                                 i nawet zaczął pomagać i doradzać :)
                                           ..............i powiem Wam Kochani jedno........
                                                       naprawde się wciągnełam.
   


                                                        Tu prace wyplecione lecz jeszcze
                                                        nie pomalowane i nie ozdobione.
                                                     Pozdrawiam i witam nowych gości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz