Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

środa, 1 października 2014

Wyniki CANDY........

Kochani wczoraj zakończyło się moje candy i jak obiecałam
dziś podam zwyciężczynię......ale najpierw DZIĘKUJĘ Wam
wszystkim za udział w mojej zabawie i wszystkie życzenia
                        jesteście kochane :*:*:*
......żeby dłużej nie przeciągać pokazuję jak przebiegało
losowanie :P
wszystkie chętne osoby sprawdziłam i spisałam
na karteczkach...........i do miski :)
 moja magiczna ręka dokonała losowania.........
 ......i  tadam     Moje Candy wygrywa


AGATA FLESZAR
Agatko gratulacje i proszę o kontakt w ciągu 5 dni
po upływie tego czasu powtórzę losowanie.
Napisz jaki rodzaj i kolor róż wybierasz.
Przykłady prezentowałam w poście dokładka do candy
Dziękuję wszystkim za udział i może niedługo znów
Was czymś obdaruję 
pozdrawiam




                             

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, a ja dziękuję za świetną zabawę!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Agatce:)
    Tobie dziękuję za zabawę:) No cóż szkoda - znowu cukieraski przeszły mi koło noska:(
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dużo radości z wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:)) Dziękuję Ci za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za zabawe i gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Agaty, dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Agatce i dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń