Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

niedziela, 19 października 2014

Nadlatują ANIOŁY.....

Witajcie kochani w niedzielny wieczór!!!!
    


A u mnie powstają świąteczne ozdoby, którymi będę 
Was pomalutku zamęczać hihihi
Na razie pokażę Wam aniołka którego stworzyłam
z kursu Ani Krućko Kurs Anioł
Anioł powstał w tamtym roku, ale bez skrzydeł 
i wykończenia czekał.
.......więc został ukończony i wygląda tak.....

 .....mój aniołek ma stroik zrobiony z białego krepinowego
kwiatu, ala gwiazda betlejemska, czerwonych liści kukurydzy,
gałązek modrzewiu i szyszeczek


.......włosy zrobiłam mu ze wstążki którą wyprułam według
pomysłu Ani Makuch na grzywę konia
A że mój aniołek jest w brązach i beżach zgłaszam go na
październikowe wyzwanie u Danusi BRĄZOWY PAŹDZIERNIK







......teraz kilka słów o BRĄZIE
Uwieeeeelbiam go, wszelkie jego odcienie, od czekoladowego,
po jasne beże i kremy.
W mojej szafie znajdziecie mnóstwo ciuszków w tym
kolorze i dodatków
....a i pracować z tym kolorem uwielbiam, bardzo wdzięczny
i prezentuje się super w każdej kompozycji :)
zapraszam serdecznie do udziału w CYKLICZNYCH KOLORACH u Danusi
pozdrawiam Was serdecznie i lecę popodziwiać Wasze brązowe
dzieła i może zostać gdzieś na dłużej.......buziaki





40 komentarzy:

  1. Bardzo gustowny ten Aniołek. Zrobić jego właśnie w tym kolorze zapewne nie było łatwo, ale Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Martuś
    Ale nam sie podobnie poukładało , ja tez na brązowy październik dokończyłam prace z przed kilku miesięcy :-) Widac musiały poczekac na swoje 5 min.
    Twój Aniołek wyszedł super, jest taki tajemniczy . Tylko nie wiem czy on nie jest przez przypadek za mało brązowy , ale to już nie mnie oceniać. Ja widze ładna ozdobę świąteczną, aczkolwiek domalowałbym temu aniołkowi oczka i uśmiech . Swoja droga świetny pomysł na te włsy, muszę poczytac u Ani
    Pozdrawiam serdecznie i zycze spokojnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jesienny aniołek :) Mnie też zaciekawiły te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, pięknie się prezentuje w tych kolorach .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuniu aniołeczek w brązach jest też bardzo fajnym pomysłem ,a jest tego koloru dosyć sporo ,więc jak dla mnie zadanie zaliczone.Marta ,Twoja imienniczka pewnie też nie będzie miała nic przeciwko i zaliczy Ci te wszystkie brązowości.
    Po drugie cieszę się ,że bawisz się nadal z nami i tak trzymaj .
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki jesienny Aniołek, nostalgiczny :-)
    ale włoski ma superanckie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienny aniołek... w brązach - no nigdy nie kojarzyły mi się anioły z tym kolorem, ale Twój udowadnia, że wszystko jest mozliwe :) Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołeczek ciekawy, w tej kolorystyce prezentuje się bardzo ładnie. Nie czepiam się więc, zaliczam kolorki w zabawie. Żeby nie było, że organizatorka napisała, a ja zrobiłam inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł na aniołka w brązowych kolorkach:) Stworzyłaś oryginalnego i fajniutkiego aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda uroczo, naturalnie i bardzo oryginalnie. Wspaniały pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. super aniołek - a te włosy ze wstążki - de best :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój aniołek jesienny, ale już taki trochę mikołajkowy z rózgą dla niegrzeczniuchów. Trochę 'gryzą' się brązy z tematem anielskim jak dla mnie, ale dodało mu czy jej oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę w anioły, ale Twój mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna dekoracja, dla mnie wykonanie takiego cudeńka to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegancki Aniołek :) A ten stroik w jego rękach, to jak rózga wygląda... ciekawe dla kogo? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny! Ani ma fajne kursiki. Może kiedyś się odważę i też spróbuję zrobić takiego, bo już kilkanaście razy oglądałam kurs, ale jakoś nie mam odwagi. Na razie podziwiam u innych :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny aniołek:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny Anioł i ta gwiazda betlejemska... hmmm cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny anioł! Też miałam na niego ochotę, ale ciągle brak mi czasu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę inny aniołek taki bardziej jesienny i bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny aniołek,będzie uroczą ozdobą domu

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny aniołek;) A włosy wyglądają jak naturalne;) Pozdrawiam Cię cieplutko i gratuluję pomysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny pomysł i wykonanie,pięknie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny aniołek, ale taki jakiś smutny bez oczek i ust.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny Anioł :)
    Wiem jak trudno się taki wykonuje,ponieważ w roku ubiegłym sama się pokusiłam o wykonanie podobnego dzięki kursowi Ani Krućko :)
    A brak oczu i ust - miał być zamierzony,tak że rozumiem,bo tak miał wyglądać :)
    Jeszcze raz podziwiam i pozdrawiam ciepło :)***

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny anioł i bardzo nostalgiczny:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny aniołek. Chociaż dla mnie troszkę straszny ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny Aniołek. Ozdoba na Święta w sam raz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny aniołek:) dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń