Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

wtorek, 3 czerwca 2014

Truskawkowa wymianka- podsumowanie

Witajcie kochani!!!!
Organizowałam u siebie po raz pierwszy wymiankę
byłam mile zaskoczona gdy zapisało się do niej aż 13 osób
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA WSPÓLNĄ ZABAWĘ
........i ja pochwalę się pierwsza
moją parą była DOLBY z zrób o sam by Dolby
oto co do Niej wysłałam
koszyczek-truskawkę z papierowej wikliny, kilka krepinowych róż,
coś słodkiego i kilka drobiazgów
a od Dolby dostałam takie cudeńka
DZIĘKUJĘ KOCHANA wszystko rewelacja






....a teraz pozostałe pary, które też obdarowały się cudownymi
prezentami



pierwsza para         Kasia z Kasia w domu i ogrodzie
                          oraz  Magda Z z w domowym kąciku

                                 KASIA przygotowała

                                    MAGDA Z

druga para                   Justyna9ewa z some part from my art
                             oraz   Dotka z Rękodzieła Dotki


                                            justyna9ewa
                                         Dotka

trzecia para                      Millaneart z Millaneart
                                oraz   Aleksandra Sz. z pinkuart handmade


                                        Millaneart

                                              Aleksandra Sz.

czwarta para                        Ania z i wyszło szydło z worka
                                     oraz      Marta Górecka z prace ręczne mamy


                                             Ania

                                       Marta Górecka


piąta para                       Szczęśliwy zakątek z Szczęśliwy zakątek
                               oraz    Małgosia Porka z Nasza pasja coś z niczego



                                        szczęśliwy zakątek
                                                  Małgosia Porka


szósta para                          mój mały świat z Mój mały świat
                                     oraz    mrumru z W pokoju na poddaszu


                                              mój mały świat

mrumru

.....więc tak wyglądają Wasze upominki dla par wymiankowych
Cieszę się, że nie było żadnych nieporozumień.
pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Wszystkie widzę dostały super rzeczy :) Dziękuje za zorganizowanie zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję Ci za ten śliczny koszyk! Na razie mieszka w nim mulina, ale już mam co do niego plany na przyszłość - honorowe miejsce w mojej wymarzonej truskawkowej kuchni. I wielkie dzięki za zorganizowanie wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ale fajną zabawę zorganizowałaś, koszyk - truskawka bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za organizację wymianki. Jestem niezmiernie zadowolona. Dziękuję serdecznie również mojej parze za prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń