Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

Torebka.....

Witam!!!! Był kosz różany dla pani przedszkolanki, ale powstała
jeszcze torebeczka na słodycze dla stażystki,
która pomagała w opiece nad naszymi pociechami.
Pomysł wziełam od Madzi z Drobiazgi co cieszą
zapraszam do niej piękne prace tam znajdziecie.....
a tu już torebeczka

zewnętrzna strona torebki zrobiona z materiału
(dobrze że nie wyrzuciłam starej sukienki :D)
do wykończenia środka użyłam papierów do scrapbookingu

......całość ozdobiłam różami z krepy

myślę że to całkiem fajny pomysł na prezent :)
a jak Wam się podoba???
dziękuję za odwiedziny i komentarze
pozdrawiam wieczorowo

5 komentarzy: