Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

STATEK......

Pogoda jak na pierwszy dzień wiosny
........rewelacyjna......a u Was????
Ja właśnie skończyłam stateczek na zamówienie :)
Pomysł i wykonanie czyli kurs zaczerpnięty od BARDZOOOO
pomysłowej Ani Makuch z PAPIEROWE  PLECIONKI
                       a tu link do kursu 
                               statek
Mój statek jednak trochę w innej wersji, gdyż ma
 rączke jak koszyk, żeby go można wziąć do ręki.
I jeszcze jedno życzenie zamawiającej, aby był na piwo,
a nie na butelkowy alkohol.
Posiada też imię osoby obdarowanej :)
.......więc oceńcie sami czy statek-koszyk jakoś
się prezentuje.......



udekorowałam statek 
dwukolorowymi  różami naszej 
Ani Krućko
dziękuję za odwiedziny i komentarze
pozdrawiam




7 komentarzy:

  1. statek genialny-takiego jeszcze nie widziałam-dziękuję za udział w candy-pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy ten statek :) Fajnie wykonany za pomysłowość .... Brawo :) Dziękuję również za udział w mojej wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł super, miło mi jesteśmy " parą " wymiankowa , czekam na podpowiedzi co chciałabyś , w jakich kolorach i tak ogólnie , zapraszam więc do mnie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł rewelacyjny jak i wykonanie :) prezent na pewno zrobił furrorę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny,pozdrawiam
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń