Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

piątek, 25 października 2013

Rocznicowy BOX........

                                      Witajcie i dziękuję za odwiedziny!!!!
                                       Dziś EXPLODING BOX który zrobiłam
                                   z okazji rocznicy ślubu dla moich znajomych z Anglii.......
                                  Długo zastanawiałam się co do niego włożyć.....
                                      Jest skromny, ale bardziej dopracowany niż
                                    pierwszy.......mam nadzieję, że się spodoba :D

                                      ......w środeczku konik (nasza wspólna pasja)

                                       .........życzenia w butelce (które można znaleźć na plaży)

                                              .............i oczywiście ROZETKA z imionami,.........
                                         
                                                 pozdrawiam i miłego dnia :D
i jeszcze dodam, że jestem hmmmmmm
 (nie napisze bo nawet określenia nie znajduję :P )
podczas dodawania usunęłam poprzedni post
i nie wiem jak go odzyskać więc dla przypomnienia
mój pierwszy exploding box :)




2 komentarze: