Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

środa, 9 października 2013

Kokardka-kursik

Dzień Dobry!!!!!
Dziękuję za komentarze i zaglądanie do mnie,
jest mi bardzo miło!!!
U mnie praca wre, tak jak i u Was!!!
Przyznam się, że potrzebowałam ostatnio małych
kokardek, ale szczerze nie umiem ładnych robić.
Kiedyś znalazłam fajny kursik jak zrobić je na widelcu,
ale komp zastrajkował i link przepadł.
 A że wszystko mam w głowie, a teraz takie kokardki
się przydadzą pokarzę Wam jak je zrobić!!!!
Pewnie każdy z Was i tak już umie i robi piękne kokardki,
ale dołożę coś od siebie........więc
.....potrzeba
-cienka wstążka
-sznureczek
-widelec
-nożyczki
przepraszam za jakość zdięć :P
 1.Wstążkę przeplatamy naprzemiennie między ząbkami
2.Nawracamy znów naprzemiennie i tak pięć rządków do góry

 3.Na środku między ząbkami widelca przeplatamy sznureczek
i mocno związujemy


 4.Wysuwamy ostrożnie widelec układamy kokardkę i tadam.......GOTOWA


Mam nadzieję, że też Wam się przyda...........POZDRAWIAM






1 komentarz:

  1. Droga Martusiu kursik bardzo fajny a kokardeczka sliczna, na pewno skorzystam:)))))

    OdpowiedzUsuń