Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA

Obserwatorzy

środa, 10 grudnia 2014

Sznurkiem owijane.......

Witajcie kochani!!!!
Długo mnie nie było, ale zakręty życiowe czasem
tak się układają, że na przyjemności brakuje czasu.
Ale wróciłam :D
pomalutku do Was zaglądam i cieszę oczy.
Ja też zanudzę Was moimi tworami przez najbliższe
dni więc do dzieła  nudzenia część pierwsza....hihihihi
Na zamówienie wykonałam bombki sznurkowe
przyjęte przez właścicielkę z zadowoleniem
 pierwsza zamknięta ozdobiona na górze

 druga otwarta z dekoracją w środku


 do ozdoby użyłam krepinowej róży,piórek szyszki
i dodałam napis, a na zewnątrz poprzyklejałam śnieżynki
z brokatowego papieru

 niedługo następne


POZDRAWIAM i DZIĘKUJĘ że zaglądacie

i witam nowych obserwatorów ROZGOŚĆCIE SIĘ jak u SIEBIE




5 komentarzy:

  1. Świetne bombeczki. Pierwszy raz takie widzę i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta zamknięta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suoer, jak to niewiele trzeba żeby uzyskaćniebanalna dekoracje , Jest pięknie. Obie bombki sa świetne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja...cieszę się ze jesteś:) i powolutku wszystko wraca do normy...dziś będe przygotowywać dla Ciebie paczuszkę:) i może wywoła uśmiech na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bombki, takie oryginalne w swej prostocie. Dekorowanie to sama przyjemność, jak widać.
    Trzymaj się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń