Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

sobota, 31 maja 2014

2 księgi.....

Witajcie późną porą. Wiem, że Dzięń Matki za nami,
ale chciałam Wam pokazać jeszcze dwie księgi,
które powstały z tej okazji.....
pierwszą ozdobiłam różami pomarańcz i fiolet
z dozą niepewności czy to zestawienie kolorystyczne
do siebie spasuje, ale efekt mile mnie zaskoczył
druga to pomarańcz z brązem

....a tak moje księgi prezentują się od tyłu
mam nadzieję, że i Wam choć trochę się spodobają
POZDRAWIAM SERDECZNIE

2 komentarze:

  1. Pięknie!
    Byłoby fajnie jakbyś wywaliła autoryzację, googlowe cyferki sa nie do odcyfrowania i zniechęcaja do zostawienia komentarza

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki są rewelacyjne:)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń