Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

poniedziałek, 30 września 2013

NIESPODZIANKA.......

Kochani......
Dostałam dziś nominacje od http://1babcia1.blogspot.com/ z ROBÓTKOWO :)
Bardzo dziękuję, ale muszę przyznać,że nie bardzo 
wiem co i jak :)
Jeśli coś zrobię nie tak to wybaczcie.......
....więc:    mam odpowiedzieć na pytania
1. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu???
                    telefon
2.Samochód czy rower????
                 zależy od potrzeby
3.Ulubiona forma spędzania wolnego czasu????
                na końskim grzbiecie:)
4.Preferujesz wypoczynek w górach czy nad morzem???
               góry
5.Jakie miejsce na ziemi najchętniej byś odwiedziła???
                        wszystkie
6.Co sądzisz o posyłaniu 6-latków do szkoły???
                        przeciw
7.Twój ulubiony kolor???
                    niebieski
8.Co zawsze poprawia ci humor????
                  czas w siodle
9.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa????
               nie mam 

Te same pytania podaję dalej dla właścicieli blogów
które nominuję.....
a oto one:




                   pozdrawiam......

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękujemy za odwiedziny i wyróżnienie!!! Serdecznie pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odpowiedzi na pytanka:)))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jestem i w wolnej chwili poogladam Twoje prace.Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za wyróżnienie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo to się troszkę o Tobie dowiedziałyśmy ;) i o Twoich pasjach do koni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydało się :D tak to moja największa pasja......

      Usuń
  6. fajny blog . Powodzenia Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za nominacje:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń