Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA

Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

Misiowo......

Jakiś czas temu gdzieś w sieci widziałam misiowe pudełko,
ale jakoś z głowy wyleciało i powstawały inne rzeczy.
Jednak ostatnio gdy zobaczyłam misiowe pudełka u Magdy
na Hand made by Maggii ruszyło.......
powstał  już jeden koszyczek a następne czekają grzecznie
pluszaków u mnie dużo wszystkie siostry coś podrzucają,
więc troche Was zanudzę misiami
Madziu misie polecą do ciebie w następnym tygodniu :)
a oto MIŚ

........może nie jest idealny, ale i tak Ania Krućko przyjeła go
z otwartymi ramionami na aukcje dla MICHAŁKA
szczegóły znajdziecie na fb Pomagamy Michałkowi wygrać z rakiem
chętnych zapraszamy w sobotę zaczynamy licytować....
pozdrawiam Was i dziękuję za odwiedziny


4 komentarze:

  1. Jest rewelacyjny !!! Kurcze chyba se też takiego zmajstruję !!!
    Tylko kiedy ??? Musze zajrzeć na aukcję może też dorzuce cos od siebis , dzięki za linka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł i super kolorek koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa słodki misiek :) zakochałam się w nim hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny:) Mi też bardzo podobają się takie misiowe koszyczki, muszę Taki zrobić:))

    OdpowiedzUsuń